مزایای شنا برای سلامت بدن

مزایای شنا برای سلامت بدن

شنا ، فشار را از روی ستون فقراتتان برمی‌دارد . این اتفاق تقریباً مشابه تجربهٔ جاذبهٔ صفر است ؛ بنابراین شنا کردن برای استخوان‌های شما خوب است و مفاصلتان را سالم نگاه می‌دارد .

شنا ، اکثر عضلات بدن شما را به حرکت می‌اندازد ، اما شما به ندرت احساس فشار بیش از حد یا کشیدگی عضلات می‌کنید .

شما می‌توانید هر دوره ، از تکنیک‌های مختلف شنا استفاده کنید تا انواع عضلات بدنتان را پرورش داده و به عضلات دیگر استراحت دهید .

شنا یک تمرین کاردیوی عالی‌ست . قلبتان را آموزش و راه صحیح تنفس را به شما یاد خواهد داد و به استقامت بدن و قلبتان می‌افزاید .

شنا می‌تواند با ایروبیک در آب نیز ترکیب شود تا به شما کمک کند راحت‌ تر چربی‌های اطرف باسن و ران خود را بسوزانید .

شنا به شما کمک می‌کند تا به خوبی به بدن خود شکل دهید . پوست و عضلات شما را ماساژ می‌دهد و از بوجود آمدن چربی‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند .

شنا ، از نظر آسیب‌ پذیری یکی از کم خطرترین ورزش‌هاست و نسبت به بدنسازی یا ورزش‌های قدرتی خیلی امن‌ تر است . این ورزش از مفاصل شما محافظت کرده تا کمتر دچار صدمات مفصلی بشوید .

شنا کردن ، نتایج سلامتی بسیار خوبی برایتان دارد ، در حالی که ورزشی با فشار کم است . همهٔ آدم‌ها می‌توانند شنا کنند ، حتی کسانی که توانایی ورزش بصورت مؤثر و سنگین را ندارند .

بعنوان مثال ، برای خانم‌هایی که باردار هستند یک ورزش عالی و ایمن است .

با این حال احتیاج دارند تا پیش از اینکه در استخر شیرجه بزنند با پزشک خود در اینباره مشورت نمایند .

شنا ، انرژی مثبت شما را افزایش می‌دهد و استرس را از روح و جسمتان دور خواهد کرد .

شنا همچنین کمک می‌کند تا فشار خونتان را کنترل کنید . می‌تواند قلب شما را سالم نگاه دارد .

شنا باعث خواهد شد تا دستگاه تنفسی‌تان نیز سالم بماند . اگر در آب و هوای خشک و خنک زندگی می‌کنید ، در اکثر مواقع در خانه یا در محل کار تان هوای خشک تنفس می‌کنید . تنفس هوای تازه و مرطوب در محیط استخر یا دریا می‌تواند دستگاه تنفسی شما را سالم نگاه دارد .

جهت همکاری در ارائه خدمات تماس بگیرید